zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
Rada Miejska w Śremie
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Śremie - 1 Komisja Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Śremie w dniu 4 czerwca 2024, godz. 15:30 w sala sesyjna Urzędu Miejskiego w Śremie (p.24), 63-100 Śrem
« Powrót do strony głównej
Porządek obrad
1.
Ukonstytuowanie się Komisji.
Wyniki głosowania imiennego
w sprawie: wyboru Radnego Artura Konona na Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Wyniki głosowania imiennego
w sprawie: wyboru Radnego Tomasza Przybylskiego na Zastępcę Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
2.
Zaopiniowanie wniosku w sprawie nadania tytułu Honorowego Obywatela Śremu
Załącznik: wniosek honorowy obywatel.pdf
Załącznik: HOŚ - opinia.docx
Wyniki głosowania imiennego
w sprawie: przyjęcia opinii Komisji dot. wniosku w sprawie nadania tytułu Honorowego Obywatela Śremu.
3.
Sprawy bieżące w zakresie działania komisji.
« Powrót do strony głównej