Porządek obrad
1.
Ukonstytuowanie się Komisji.
2.
Zaopiniowanie wniosku w sprawie nadania tytułu Honorowego Obywatela Śremu.
3.
Zaopiniowanie projektu uchwały:
a)
zmieniającego uchwałę w sprawie udzielenia Województwu Wielkopolskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej przeznaczonej na realizację inwestycji drogowej.
b)
w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego gminy Śrem wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2023 rok,
c)
zmieniającego uchwałę w sprawie uchwały budżetowej gminy Śrem na 2024 rok,
d)
zmieniającego uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Śrem na lata 2024 – 2035,
e)
w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania i wykupu,
f)
w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości budynków lub ich części, w których wykonano remont elewacji,
g)
w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości budynków lub ich części, w przypadku związania lub zajęcia na prowadzenie działalności gospodarczej.
4.
Sprawy bieżące w zakresie działania komisji.